PSfm & PepsiCo Winnen!

PSfm - 24 / 06 / 2015

PSfm en PepsiCo hebben op het Shopper Marketing Jaarcongres 2015 een Shopper Marketing Activatie Award gewonnen. Dat gebeurde in de categorie Fieldmarketing.

 

Met de Bugles activatie is op een kwalitatieve en innovatieve manier invulling gegeven aan de campagne boodschap: Bugles kun je op vele manieren vullen! De positieve sales resultaten en de reacties van de shopper zijn een bevestiging dat deze de campagne enorm hebben versterkt.

De winnaars onderstrepen volgens juryvoorzitter Hugo Schrameyer dat de winkelvloeractivatie de laatste jaren een stevige professionaliseringsslag heeft doorgemaakt en onmisbaar is geworden binnen de brandmarketing.

Van links naar rechts:
Stacey Deighton (PSfm), Kirsten Veltkamp (PSfm),  Sandra Bollebakker (PSfm),
Noor Hendriks (PepsiCo), Renske-van Atten (PepsiCo) Daan Meulemans (PSfm)
Bugles activatie