PSfm & Sonos winnen!!
PSfm & Sonos hebben op het Shopper Marketing Congres 2016 een Shopper Marketing Award gewonnen in de categorie Fieldmarketing.
De jury die verantwoordelijk was om een oordeel te vellen, had dinsdag 31 mei geprikt als moment om bijeen te komen. Gedurende de lange jurysessie van een paar uur werden de vele kanshebbers tegen het licht gehouden, waarbij duidelijk werd dat het niet gemakkelijk was om winnaars en genomineerden aan te wijzen.
Juryvoorzitter Arjan Oosterlee, zelfstandig consultant en interim manager, thans werkzaam als Sales & Marketing Manager bij Hilton Meats Zaandam: “Er waren dit jaar veel inzendingen. Wat opviel, was dat deze wisselend van kwaliteit waren, niet alleen in executie, maar ook in onderbouwing en toelichting op de inzending. Bij de stevige discussie die soms opdook in de jury zijn we primair aandacht blijven houden op het proces, de case-omschrijvingen, danwel op het product of actie zelf. De genomineerden en winnaars kunnen allen tevreden zijn over de prestaties die zijn neergezet. De winnende cases hebben ook vooral tot doel om tot voorbeeld te dienen in desbetreffende categorie”.
Joris Diepeveen, Marketing Manager Benelux bij Sonos: ”De uitdaging voor PSfm was groot, als nieuwe partner een bestaand programma overnemen waarin de lat voor succes hoog lag. En vanaf het eerste moment, hebben zij hun meerwaarde bewezen, getoond de uitdaging aan te kunnen en de complexe organisatie naar een volgend niveau te kunnen tillen. De kwaliteiten van hun diensten hebben ons zo veel gebracht met een geweldig team aan mensen en ook veel potentieel talent aangeboord voor Sonos. Het is geweldig om de passie van de Bandmembers te zien en hun gedrevenheid zich voor Sonos in te zetten. Dank voor de prachtige samenwerking.”
© BBP Media / Giuseppe Toppers