ORCHID FM
Na een strenge selectieprocedure is Orchid Field Marketing door de toonaangevende European Field Marketing Partners omarmd als nieuwe Britse partner.
Nick Fennell, voorzitter en mede-oprichter van EFMP Ltd: “Wij zijn verheugd dat Orchid FM is gekozen. We waren enorm onder de indruk van hun succesverhaal. Hun team zit vol met relevante FM ervaring, en ze hebben de passie om te slagen en hun ervaring toe te voegen aan ons al indrukwekkende bureau-portfolio.”
De European Field Marketing Partners dekken zo’n 95% van Europa, inclusief de snelgroeiende gebieden zoals de Balkan, Tsjechië, Polen en Roemenië. De groep streeft naar hoge kwaliteit over de hele linie in het FM veld. Daarbij voorziet het geavanceerde rapportagesysteem van de EFMP in de behoefte van een single point of contact en kennisdatabank voor EU projecten.
Orchid Field Marketing heeft zich als nieuwe partner van de EFMP bewezen in alle FM disciplines en binnen elk retailkanaal. Hun grootste groeigebied komt van een uitbestede buitendienst, waar Orchid partnerships met onder andere Coca Cola Enterprises, Twentieth Century Fox en Storck UK heeft. De sociale kernwaarden van Orchid zijn succesfactoren bij het bevorderen van deze lange termijn partnerships, waarbij mensen altijd centraal staan.