Op iPad met KPN

PSfm - 02 / 02 / 2013

Deur-tot-deur verkoop met dikke mappen in de tas en zware PDA systemen is niet meer van deze tijd. Zowel vanuit KPN als de medewerkers in het veld is de wens ontstaan om dit simpeler en handzamer op te lossen. Een innoverende KPN Glasvezelpakket verkoopapp voor de iPad is daarvan het resultaat.

Flexibiliteit, kwaliteit, innovatie
Niet alleen maakt deze app het werk gemakkelijker door een meer flexibele orderverwerking, door meer sales info beschikbaar te stellen is de verkoop een stuk interactiever. Een mooi aanbod is nu aantrekkelijker voor de klant met verkoopmateriaal als films en applicaties. Ook worden fouten in de verwerking tot een minimum beperkt, terwijl de verkoop en conversie stijgen.

 

En niet geheel onbelangrijk; door de stijlvolle tablet ontstaat er een professionele moderne uitstraling van KPN en een minieme bepakking voor de sales medewerker. De verkopers zijn getraind, de iPads opgeladen en de app is klaar voor de start! Vanaf 1 februari gaat het complete PSfm fieldmarketing team van KPN met de iPad app aan het werk. Wij houden je natuurlijk op de hoogte.