Layar Prijsvraag!
Real-time sales tracking, iPads op locatie, online rapporten… PSfm houdt van innovatieve technologie. Dus dat we onze nieuwe naam in december vierden met een bijzondere contest, was een logische stap.
In samenwerking met Layar is een GEO-based contest gerealiseerd. Als eerste in Nederland! Door het scannen van een inlay in een Moleskine notebook kwamen deelnemers in een field marketing vragentest. De organisaties die de test met succes hebben afgerond maakten kans op een compleet fieldmarketing concept ter waarde van € 4.500,-!
En de winnaars zijn…
De Layar contest is met een response rate van 19% een groot succes! Een onpartijdig computerprogramma heeft geheel officieel twee winnaars uit de inzendingen getrokken. PSfm gaat aan de slag voor de smaakmakers in snoep Perfetti van Melle Benelux en de koek- en chocolaproducten van Koninklijke Verkade!
Binnenkort gaan de eerste brainstorm sessies van start om samen met de winnende organisaties aan de slag te gaan. We zijn er van overtuigd dat we zowel Verkade als Perfetti van Melle een uiterst creatief fieldmarketing concept kunnen bieden. Voor een productlancering, instore demonstraties of een speciale sales actie; we gaan er 100% voor!
Op de foto van Verkade van links naar rechts: Marieke Grit – Brand manager Verkade at Koninklijke Verkade nv, Charlotte Gerner- Brand Manager Verkade at Koninklijke Verkade nv, Carlien van der Heide – Brand Manager Verkade at Koninklijke Verkade nv, Daan Meulemans Client Service Manager PSfm
Op de foto van Perfetti van Melle Benelux: Diana van Staalduijnen – Product Manager Mentos en Jeroen Rijsdam Commercial Director PSfm.