FM Inspiration 2

PSfm - 01 / 06 / 2013

Bij PSfm houden we natuurlijk alle fieldmarketing trends strak in het vizier. Werken met iPads op locatie? We zijn er als de kippen bij. Bijzonder innovatieve manieren om een nieuwe chipssmaak te introduceren? We gaan ervoor.

In deze editie van World Wide Fieldmarketing Inspiratie behandelen we weer een actie van onze concullega’s uit het buitenland. Graag inspireren wij de fieldmarketing markt en net zo vaak worden ook wij geïnspireerd door acties ver hier vandaan. Fieldmarketing bewijst keer op keer dat het kruispunt tussen mensen en mereken, waar dan ook ter wereld, nog steeds het uitgangspunt blijft van innovatieve productintroducties, merchandising en brand awareness.

 

Hier werden we wederom geïnspireerd door India. Vorige keer door een bijzondere actie in het nachtleven, en nu door de actie van alcohol in het verkeer. Dit maal kwam de inspiratie van een actie van NGO Ankanksha, gericht op scholing voor kinderen. Met een chronisch tekort aan vrijwilligers als leraren, gingen zij Mumbai in om op een actieve manier duidelijk te maken dat je als vrijwilliger aan de slag kan voor de klas. En dat je daar niet hoog gekwalificeerd voor hoeft te zijn. Bekijk hoe ze van Mumbai een openlucht klaslokaal maakten en dit op een moderne wijze met social media integreerden.