20 jaar PSfm
Als je niet kunt delen, kun je niet groeien!
Het gaat als vanzelf, opeens besta je 20 jaar! Of toch niet vanzelf?
In 1996 zijn we met een klein clubje in het veld begonnen. 20 jaar later is PSfm uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 40 fulltime medewerkers en 1.200 plus medewerkers in het veld.
We leggen de lat hoog voor onszelf. Het verzorgen van een constante hoge kwaliteit en een optimale service is ons grootste goed, waarbij de klant uiteraard centraal staat.
Dat doe je niet zomaar, daar heb je professionals voor nodig op kantoor en in het veld. En dat gaat ook niet vanzelf!
Een van de drijvende krachten achter ons succes is “sharing”, niet alleen intern maar ook vooral extern. Werken met onze klanten aan een nog beter resultaat, real-time informatie kunnen delen over het verloop van campagnes en altijd op zoek naar nieuwe concepten.
Maar wie jarig is trakteert. Normaliter met een feestje, maar wij zijn al bezig met de toekomst. Daarom vieren wij ons 20 jarig bestaan met een nieuw initiatief: PitchPark, een kennisplatform (inclusief evenementen) voor marketingprofessionals. Het centrale thema voor onze eerste bijeenkomst, die zal worden gehouden op de Nyenrode Business Universiteit, is “online versus traditioneel”.
De keuzes die marketingprofessionals moeten maken worden steeds complexer, de mogelijkheden bijna onuitputtelijk. Door middel van presentaties door gastsprekers en discussies willen wij onze klanten en relaties de mogelijkheid geven om hun kennis te delen.
Samen de toekomst in, op naar de volgende 20 jaar.