Nominaties SMA Awards
PSfm is met 2 cases genomineerd in de categorie Fieldmarketing voor de Shopper Marketing Activatie Awards 2015. De genomineerde cases van PSfm zijn de Bugles en de Hollandse Garnaal campagne.
Tijdens het Shopper Marketing Jaarcongres op dinsdag 16 juni worden de Shopper Marketing Activatie Awards uitgereikt. De vakjury die een oordeel moet vellen over de deelnemers is dinsdag 26 mei bij elkaar geweest en is zowel tot een groep van genomineerden als een aantal categoriewinnaars gekomen.
De kwaliteit van winkelvloermateriaal en winkelvloeractivaties kent een hoog niveau. Misschien is dat wel de belangrijkste conclusie die je kunt trekken uit de inzendingen van toeleveranciers, waaronder displaybouwers, fieldmarketingbureaus, maar ook 360̊ Reclamebureaus.
Juryvoorzitter Hugo Schrameyer, hoofdredacteur Shopper Marketing Update: “Dat juryleden op sommige onderdelen stevig hebben gediscussieerd over de inzendingen, bewijst dat veel toeleveranciers beslist met elkaar kunnen wedijveren. Veruit de meest inzendingen waren van een uniek hoge kwaliteit, hetgeen bewijst dat winkelvloeractivatie de laatste jaren een stevige professionaliseringsslag heeft doorgemaakt. Brand marketing kan zich niet meer veroorloven om dit traject in het contact met de shopper te verwaarlozen. Shopper marketing laat daarmee een ongekend positief groeipotentieel zien.”