PepsiCo Brand Activation

PepsiCo Brand Activation

Lay’s, Quaker, Snack-a-Jacks, Bugles, Naked Juice… Voor PepsiCo heeft PSfm mooie Brand activaties mogen doen. Wij lieten consumenten proeven, proberen en voelen. Kijk je mee?

Merken
7 Merken
PepsiCo
PepsiCo

Lay's

De Raad de Smaak campagne 2014 van Lay’s was weer een ongekend succes. Drie ‘mysterie smaken’ werden op de markt gezet. Wie de smaak goed raadde kon 10.000 euro winnen. Dat leverde bijna 250.000 inzendingen op. Een ongekend succes!

 

En toen het tijd werd om dan eindelijk de drie smaken te onthullen, mocht PSfm dit op unieke wijze onthullen. In Rotterdam werden drie tramhokjes volledig beplakt met Lay’s zakken. Al naar gelang men de zakken van de tramhalte plukte, kwam de smaak tevoorschijn. Van een Hollands Stoofpotje, tot aan dubbelvla en kaassoufflé met chilisaus, alle smaken werden zo onthuld. Een bijzonder populaire actie van Lay’s waarvoor wij de grande finale mochten verzorgen met de tramhalte spectaculars. Bekijk de video hier.

 

Voor Lay’s verzorgden we ook de introductie van de nieuwe Oven Baked chips, zomerpromo’s en langlopende acties.

Snack-a-Jack

Kan PSfm de nieuwe smaken van Snack a Jacks promoten?

 

De grappige reclame is om de haverklap op tv. Verhip! Daar in het winkelcentrum staat een Snack a Jacks team! Met dezelfde outfits als in de reclame, niet te missen! En ze zijn net zo grappig als op tv. Gelijk maar even een Snack a Jack wafel proberen dan.

 

Moet je ‘ns proeven
De near store actie voor Snack a Jacks versterkt de tv-reclame. En ‘‘ns proeven’ is nog nooit zo makkelijk geweest. De consument kan gelijk de winkel in duiken om een pak wafels mee naar huis te nemen. In 77 actiedagen zijn maar liefst 500.000 consumentcontacten gerealiseerd. De speciale ‘Moet je ‘ns proeven’  balie is onderdeel van het door PSfm ontworpen totaalconcept. Van de opslag van de Chocolate Chip wafels tot aan de dagelijkse rapportage per locatie, alles is uit handen genomen. Met een positief effect op de sales. ‘Moet je ‘ns zien!’

Jarenlange ervaring met productintroducties en -activaties voor onder andere Lay’s, Snack-a-Jacks en Quaker maakt dat PSfm niet alleen projecten uitvoert maar ook strategisch meedenkt met fieldmarketing campagnes van PepsiCo.
 
Een win-win situatie voor beide partijen. Want door de ervaring in het veld kan PSfm goed adviseren bij campagnes en zo meer uit een actie halen, wat weer een efficiënte manier van werken is voor PepsiCo.

Strategisch Fieldmarketing Partner

Jarenlange ervaring met productintroducties en -activaties voor onder andere Lay’s, Snack-a-Jacks en Quaker maakt dat PSfm niet alleen projecten uitvoert maar ook strategisch meedenkt met fieldmarketing campagnes van PepsiCo.

 

Een win-win situatie voor beide partijen. Want door de ervaring in het veld kan PSfm goed adviseren bij campagnes en zo meer uit een actie halen, wat weer een efficiënte manier van werken is voor PepsiCo.

Meer Informatie?

Stuur Jeroen een e-mail

of bel hem direct op 020 426 03 00