Gouda's Glorie
In januari vroegen wij de consumenten namens Gouda’s Glorie Lichtste Pondje naar hun goede voornemens voor het nieuwe jaar.
Gouda's Glorie
Aan ons de eer om een originele, creatieve en passende activatie te ontwikkelen die hun doelgroep aansprak en tegelijkertijd de boodschap verbeeldde: “Start het nieuwe jaar gezonder” Begin vandaag met uw goede voornemens. Ons promotieteam benaderde hiervoor het winkelend publiek.
De consument kon na aankoop van Gouda’s Glorie Lichtste Pondje deelnemen aan een spel. Door een nummer te kiezen konden ze een locker openen. In deze locker zaten geweldige prijzen in het thema van de activatie. Door een spelelement toe te voegen aan de activatie kon ons promotieteam de interactie opzoeken met hun doelgroep om hen op kwalitatieve wijze te informeren over de gezondheidsvoordelen van Gouda’s Glorie Lichtste Pondje.
Vervolgens werden er foto’s gemaakt van de prijswinnaars en online geplaatst via verschillende social media kanalen om het product onder een bredere doelgroep te promoten.
Enthousiaste consumenten konden hun winnende momenten ook delen via hun eigen social media die de merkboodschap verder organisch verspreidden.
Dit stelde ons in staat om niet alleen hun merkboodschap te versterken, maar, belangrijker nog, om de consument een kwalitatieve merkbeleving te geven.