Trots!!

PSfm - 23 / 06 / 2016

Focus

 

Deze maand bestaat PSfm precies 20 jaar en dat ging zeker niet vanzelf. In 1996 zijn we gestart als Promotional Solutions. Door continue te durven vernieuwen (zelfs onze bedrijfsnaam te wijzigen in PSfm) en vooral de focus te behouden, ook in moeilijke tijden, kan ik met gepaste trots schrijven dat we zijn uitgegroeid tot een fullservice fieldmarketing organisatie die al jaren mag werken voor A-merken zoals Nespresso, PepsiCo, Samsung, Sonos en Nestlé.

 

Onze focus was en is onze dienstverlening nog kwalitatiever te maken, de talenten van onze mensen laten groeien, de processen te optimaliseren en innovaties door te voeren zodat we onze klanten blijven verrassen met het creëren van merkbeleving met koopresultaat.

Delen = samen groeien

Duurzaam vernieuwen zit in ons DNA en door hierop te acteren willen we het verschil blijven maken bij onze klanten. Daarom was het voor ons eenvoudig hoe 20 jaar PSfm te vieren. Niet met een éénmalig feestje, maar met een nieuw en blijvend concept qua kennisdeling met onze medewerkers, klanten en partners. We ontwikkelden PitchPark.

PitchPark is een onafhankelijk en besloten kennisplatform voor marketing professionals. PSfm is een van de facilitators. Het doel is kennis over te dragen naar en tussen de members van PitchPark. Door dit te doen in een besloten online omgeving en tijdens besloten intieme evenementen, komt de gedeelde en vaak bedrijfseigen informatie niet naar buiten. De ontwikkelingen gaan op dit moment zo snel dat de kennis van vandaag al weer achterhaald is. Veel marketing professionals zijn benieuwd naar de strategie van hun collega’s bij andere bedrijven. PitchPark biedt hen een uitgelezen kans deze informatie tot zich te nemen en de kennis op peil te houden. Alles onder de noemer: wanneer je niet kun delen, kun je niet groeien.

Afgelopen mei is PitchPark van start gegaan, met de lancering van het online platform en 2 evenementen op de Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Onder leiding van Marketing Professor Henry Robben zijn 26 PitchPark members ontvangen. Met hen is gediscussieerd over het vakgebied Marketing en een keuze voor traditioneel versus online. U begrijpt de discussies en learnings gaan we niet delen. Echter het was een zeer geslaagde lancering.

20 jaar geleden had fieldmarketing als onderdeel van de marketing discipline nog geen naam. We zijn er trots op met PitchPark te kunnen bijdragen aan kennisverbreding en een verdere professionalisering van ons vakgebied.

Dank voor jullie vertrouwen en ik zie er naar uit om samen met het fantastische team van PSfm weer mooie kruisbestuivingen te mogen creëren voor uw merk en de consumenten.

Kees Wolswinkel

Managing Director PSfm