Artikel

VAN TV NAAR YOUTUBE

Dat je ook TV-reclame kunt inzetten om mensen te verleiden je site te bezoeken gebeurt nog niet zo vaak. Je activeert je merk zonder dat je direct geconfronteerd wordt met een webshop. Al enige tijd gebruiken online aanbieders traditionele media om meer klanten te trekken naar hun webshops. Google gebruikt als een van de belangrijkste spelers op het net al jarenlang folders in magazines om adverteerders te verleiden hun reclamegeld te besteden op haar platform.

NESPRESSO VERBINDT
Op PitchPark hebben we al een aantal keren artikelen geproduceerd over Nespresso. Nespresso is zeer creatief met haar uitingen en verbindt vaak traditionele media met online en vice versa. Dit keer doen ze dit door middel van de prachtige verhalen die Sacha de Boer voor hun optekent. Alles in deze korte films staat in het teken van het verhaal achter dit mooie merk. Van kwaliteit tot duurzaamheid, het komt allemaal aanbod. We kunnen niet wachten tot het fotoboek gaat uitkomen.

 

Lees verder op PitchPark.nl

Case: PSfm op shortlist FMBE Awards 2016
PSfm - 07 / 09 / 2016

PSfm op shortlist FMBE Awards 2016

4 nominaties in 3 categorie├źn...

Lees artikel
Case: 20 jaar PSfm
PSfm - 25 / 04 / 2016

20 jaar PSfm

Delen is een feestje!...

Lees artikel
Case: PSfm op shortlist FMBE Awards 2015
Kees Wolswinkel - 05 / 10 / 2015

PSfm op shortlist FMBE Awards 2015

Categorie Instore sales demo & sampling...

Lees artikel