Artikel

Aanmeren in Hudson’s Bay

Deze maand, september 2017, is het dan zover; Hudson’s Bay opent haar duren. Zal dit warenhuis ons V&D doen vergeten? Wat wordt de afstand tot de Bijenkorf en is de Nederlandse consument klaar voor dit Canadese bedrijf? Ook wij zijn benieuwd? De eerste promoties, zowel op recruitment als op productniveau, zien er goed uit en laten direct zien dat Hudson’s Bay het conservatieve V&D snel zal doen vergeten.

Hudson’s Bay geeft ook gelijk een goede boodschap richting de “Nederlandse” consument door jonge relatief onbekende ontwerpers te promoten, die speciaal in opdracht artikelen hebben ontwikkeld voor dit nieuwe warenhuis op de Nederlandse markt. Ook de content zelf is echt Nederlands, jong, fris, direct en met humor.


 

Lees verder op PitchPark.nl

Case: M.A.R.K.
Jeroen Rijsdam - 02 / 04 / 2014

M.A.R.K.

Reporting platform voor fieldmarketing...

Lees artikel
Case: KUSJE EROP
Nathalie Roerig - 17 / 02 / 2015

KUSJE EROP

Campagne met wereldwijde aandacht...

Lees artikel
Case: SMA nominatie voor PSfm
PSfm - 10 / 06 / 2016

SMA nominatie voor PSfm

Fill every home with music...

Lees artikel