Brand Activation

GroupCreated with Sketch.

Wij geloven dat in het veld, op locatie, merken groeien. Door de ontmoeting tussen merk en mens, creëren we merkbeleving en koopgedrag.

Andere diensten

Sales
Merchandising

Bereik door beleving

Een beurs, winkelcentrum of een dance-event; samples zijn altijd een succes. Maar het gaat verder dan alleen uitdelen. PSfm creëert een positieve eerste ervaring voor de consument met een product. Ruiken, proeven, aanraken en actieve 1-op-1 communicatie van merkwaarden. Een strategisch plan gecombineerd met een uniek concept en zorgvuldig geselecteerde medewerkers maakt de merkbeleving compleet. Altijd met als einddoel een toekomstige aankoop door het leveren van een positieve ervaring.

Zo organiseerden wij voor NESCAFÉ de uitermate populaire Instant Fun tour waar we met een mobiele coffeebar langs festivals, beurzen en events tourden om jongeren kennis te laten maken met de nieuwe instant koffie lijn. Voor het Nederlands Visbureau hebben we De Hollandsche Garnaal een imagoboost gegeven door te laten proeven met een unieke stand op diverse locaties door Nederland. Eenmalige sampling of een compleet strategisch concept? PSfm bereikt op jaarbasis meer dan 9 miljoen consumenten op locatie.

We realiseren complete:

  • Productintroducties
  • Instore – en Outdoor demonstraties
  • Roadshows, Promotie – en Sampling campagnes
  • Beursdeelnames
Zoek contact
Brand Activation
Case: NESCAFÉ Instant Fun Tour

NESCAFÉ Instant Fun Tour

Hoe bereik je jaarlijks 150.000 nieuwe k...

Bekijk case