Case

Red Bull

Case: Red Bull

Voor Red Bull vlogen we door het land en bezochten we 617 tankshops. De vleugels van het bekende energiedrankje kwamen hierbij goed van pas! Op locatie focussen speciaal getrainde fieldmarketeers zich op de presentatie van Red Bull in de tankshop.

Directe terugkoppeling

Door middel van diverse checkpoints is per locatie een verslag gemaakt voor opdrachtgever Red Bull. Die gelijk in de resultaten mee kon kijken via een online dashboard. Zo is er onder andere gecheckt welke smaken aanwezig zijn en hoeveel verkooppresentaties in de tankshop aanwezig zijn. Scoorde de shop onvoldoende op de check? Dan paste het team dat direct aan in overleg met de tankshop. Ook werden gelijk nieuwe schapstroken en -kaarten geplaatst met de nieuwe Red Bull actie.

 

De combinatie van een getraind team op locatie en de mogelijkheid tot directe terugkoppeling via het online dashboard, maakt de actie succesvol. En praktisch, door het direct schakelen met de tankshop en waar nodig aanpassingen gelijk door te voeren.

Meer informatie?

Stuur Saskia een e-mail of bel haar direct op 020 426 03 00
Case: NESCAFÉ Instant Fun Tour

NESCAFÉ Instant Fun Tour

Hoe bereik je jaarlijks 150.000 nieuwe k...

Bekijk case