Case

NESCAFÉ Instant Fun Tour

Case: NESCAFÉ Instant Fun Tour

Op festivals, beurzen en events zet PSfm koffie met NESCAFÉ. Een gratis oppepper in de vorm van een kopje koffie. Hippe barista’s zetten zachte vanille smaken tot aan pittige espresso’s. Zo ontdek je direct je favoriete smaak!

Hoe bereik je jaarlijks 150.000 nieuwe koffieliefhebbers

De mobiele NESCAFÉ bar is makkelijk verplaatsbaar. Jaarlijks staat de bar 100 dagen op verschillende locaties. Per dag bereikt NESCAFÉ zo tussen de 300-1500 nieuwe koffieliefhebbers met een aanbod van 6 smaken.

 

De mobiele bar is onderdeel van een PSfm totaalconcept, speciaal ontwikkeld voor NESCAFÉ brand activation. PSfm verzorgt training van de barista’s, logistiek- en voorraadbeheer en uitwerking van het concept. De mobiele bar is met de internationale FM&BE Award 2011 onderscheiden.

Bekijk video

Meer informatie?

Stuur Jan Julius een e-mail of bel hem direct op 020 426 03 00