Case

Oakley Europe

Case: Oakley Europe

Hoe spring je er op een bijzondere wijze bovenuit tussen al het sportaanbod? Door bijvoorbeeld prachtige displays te plaatsen in etalages!  Zo zorgt PSfm voor de Beyond Reason campagne voor de (sport)zonnebrillen van Oakley.

Internationale krachten bundeling

Ironman Thriatlon Craig (Crowie) Alexander en snowboarders Eero Ettala en Jake Blauvelt spelen de hoofdrol op window displays op locatie. Voor zowel de winter-  als zomercampagne mag PSfm de etalage inrichting voor Oakley Europe verzorgen.

 

Waarom kiest Oakley voor PSfm? Wij zijn aangesloten bij de EFMP, het samenwerkingsverband van Europese Field Marketing Specialisten. Alle partners van de EFMP zijn onafhankelijke fieldmarketing bureaus in de EU. Door deze samenwerking bereikt PSfm 93% van de Europese landen. Niet zo gek dus dat Oakley voor ons heeft gekozen om deze Europese campagne te lanceren. En ook niet onbelangrijk; de vertrouwdheid van één contactpersoon, één aanspreekpunt. Wel zo praktisch.

Meer informatie?

Stuur Saskia een e-mail of bel haar direct op 020 426 03 00
Case: NESCAFÉ Cup Catch

NESCAFÉ Cup Catch

Wat de NESCAFÉ Cup Catch is?...

Bekijk case